Isnin, 4 Mei 2009

SyuKur AlHamduLILLAh........

fuh..!!! syukur lah....abis juak akhirnya semua kerja2 amali ngn folio KKP ngn KKBi.....apa nak jadi ngn markahnya lantak jak la.....aku x kira la nak...tinggal nak molah folio Untuk IsL jak gik.....Banyak na kerja nak di polah eh.....smpey sa x da masa jak nak belajar k final...dan la final x lamak gik...sush juak nak jadi cikgu tok duhal.........

ari tok tek baruk kak antr kerja amali....polah kemeja gik ya...ada ka patut kerja 2 bulan di plah dalam masa seminggu jak...x patut na eh...dan ya mintak kualiti gik ya...kualiti apa mun kerja 2 bulan di polah dalam masa seminggu...macam2 gik nak di pdanhya lok.....ngt aku tok robot ka...apa la...langsung x konsider gik ya......

dah la tok kali pertama belajar molah baju...kenak polah kedak ya gik....ya baruknya lok......menilai krja org kedak kita tok toiler jak........pikir2 la juak bah......dolok awal2 sem x mok molah amali...gago jak ngn teori....nang sush la aku nak madah apa......terpaksa keraskan hati jak la........apa2pun tok la cabaran yang perlu aku tempuh...konon2 nak jadi cikgu yangbaik la tek.....mintak2 la dapat tek ow.....

final dah x lamak gik.......tapi sigek apa enda pun lum ready k final...nota cgek pun lum di polah gik....tau2 nak final....ada cerita ngulang tok lok....hahahahaha...mungkin ya di mauk nya kali nak.....lum ada sejarah gik miak RBT ngulang kali.....hahahah


k lah...tok luahan sikit jak rasa ati aku...mun ekot nafsu lebih2 gik ku nak madah..tpi x pa la biar la aku jak tau nak......semua nya dugaan jak ya...mampu ka x mampu bertahan sabar jak la.......'

huhuuuhuhu....::)

Tiada ulasan: